Mitt I Livet...

Osynlig kompis...

Kategori: Filips kommentarer

Jag satt i soffan med barnen och plötsligt gömmer Filip sig hos mig och säger:
- Mamma det var en pojke som gick där!
Jag blev paff men samtidigt konfunderad och intresserad så jag frågade försiktigt honom:
- Eh, jaså? Hur såg han ut då?
-Han hade svart tröja o vita byxor och dinosauriestrumpor! !!
- Okej... hur såg hans hår ut då? Han pratade tystare och fortsatte gömma sig hos mig.
- Det var som mitt!!! Han strök handen över sitt stubbiga hår.
- Var det en stor kille? undrade jag.
-Han hade huvudet vid din hals.
- Okej då var han lika lång som Hanna?
-Mm. ..
- Var gick han då?
-Han gick in i lekrummet!
- Okej ska vi se om han är kvar och vill leka lite?
-Nej jag vågar inte...
- Jag följer med!!!
Vi gick in o kollade och Filip sa att pojken skulle ta hans leksaker men när vi kom hoppade han ut genom fönstret och lämnade kvar leksaken!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: