Mitt I Livet...

Utkast: Mar. 14, 2017

Kategori: Idas kommentarer

Jag o Ida låg i sängen o hon skulle tänka på ett djur o bara säga nån ledtråd till mig.
- Det är ett djur som är blått!!!
- Eh... en blåmes?
- Nej.
- En blåval?
- Nej! Den har en svans med!
- En påfågel?
- Nej!
- Det är kanske inget djur då! säger hon.
- Va? Hahahaha! Meeen 😂
- Den har byxor och skor o en svart nos!
- Asså va??? Hahaha nej jag kan inte - du får säga första bokstaven!
- B!!!
Jag tänkte en stund...
- Jag kan fortfarande inte! Nästa bokstav?
- Ö!
Jag skrattar lite smått o ljudar: "-Bööööö...! Ett djur på "bö"? Nej jag kan inte du får säga nästa!!
- R!
- Asså det finns inget djur på "bör..." 😂😂😂
Nu var jag både trött o nära bristningsgränsen på att skratta åt allt samtidigt som jag låg o tänkte om det är jag som är knäpp o inte kan komma på vad hon tänker på...
- Joooo! Det finns!!!! Det är där på min tavla!!! o så pekar hon på LOLLO & BERNIE!!!!! HAHAHAHAHA 😂😂😂😂😂
Bernie!!!!!!
Jag l o v a r att i detta ögonblick skrattade jag så mycket att jag nästan skrek o samtidigt höll på att kissa på mig!!!!!
#älskarbarnenskommentarer #skratt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: