Mitt I Livet...

A------ttack!!!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

Nu har vi varit vid Glimmingehus och kollat på "Riddarspelet".
Massor med folk på båda sidorna om vattnet.
Meterlånga fiskar simmade omkring där nere i de gröna algerna.
Tog en del kort som ska sättas in här imorgon.
Pallar inte gå genom alla kort o vilka jag ska spara o sätta in.
Det var kul att ha sett det, men det är nog inget vi skulle vilja se igen.
-Tack mamma o pappa ändå för att vi fick följa med...

Nu ska jag gå o lägga mig för jag är såå trött.
Hanna har somnat för en stund sen.
Fidde kollar på tv men tror han kommer ganska snart han med.
Hoppas Jossa har rätt om en underbar dag som kan bli på stranden i morgon...
Hade gärna velat sola lite till.


♥  Sov gott ♥

EarlyToBed-LMG2.gif

Kommentarer

  • Agneta säger:

    Javisst var det trevligt att ha varit med om riddarspel, men jag håller med... inget jag vill göra om!!!

    Kram älskar er...

    2009-08-05 | 15:42:03
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: