Mitt I Livet...

Åhhh vilken god fika!!!

Kategori: Livet från hjärtat...



Hanna o kompisen L fick vara med och göra äppelpajen.
De hällde i ingredienserna och blandade alltsammans till en smet.
Sen ville de upp o leka!!!
Vi väntade med att fika till L:s mamma kom.
Hon tyckte att pajen var riktigt god med kokos i.
Men barnen ville inte ha paj.
De tog varsin glass istället.
Jag o mamman sa att de missar verkligen en god paj...
Då ville de smaka en liiiiiiiten bit med MYCKET vaniljsås.
Plötsligt var pajen god!!!
Jag tror att det har med vaniljsåsen att göra...


Nu har vi precis avnjutit grillad flintastek med pommes och Pa o Sofie har hjälpt oss äta. Fidde skulle låna en domkraft och byta hjulen på Lingonet. Vi ska ju försöka sälja den för en nätt liten peng och det har redan varit en som provkört den. Men...!

Hanna ska kolla på Bolibompa o sen ska jag läsa en bok innan hon ska sova.
Hörs att hon är ganska trött nu för hon gnäller om att ingen vill spela "Jakten På Diamanten"...
De dagarna hon o kompisen L har lekt, somnar hon rätt fort och det är så skönt. För hon behöver sova. Visst är hon trött på morgnarna när min mobil ringer för att det är dags att gå upp, men det tar inte lång tid för henne innan hon är uppe. Då är det ju barnprogrammen som lockar, hehe... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: