Mitt I Livet...

Avkoppling i duschen

Kategori: Livet från hjärtat...

Igårkväll frös jag så in i bomben så jag var verkligen i behov av en skön varm dusch.
Eftersom jag inte mått så bra under dagen frågade jag Fidde om han kunde bära in plaststolen som stod i uterummet.
Tänkte att det kunde vara bra att sitta ner när risken för illamående och yrsel fanns.
Först fick jag en liten flashback när jag väntade Hanna och duschade på sjukhuset så det kändes ganska lustigt, men jisses vad skönt det var att sitta ner och duscha. Behövde inte känna mig orolig för att bli yr eller halka. Bara sitta o njuta.
Hanna tyckte det såg spännande ut och ville också duscha efter mig...

6.gif

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Du får gärna komma hem till oss och bada om du vill!!!!

    Kram Syrran

    2009-08-18 | 11:02:18

Kommentera inlägget här: