Mitt I Livet...

Barnens Dag kunde väl innehållt mer...

Kategori: Livet från hjärtat...

k2.gif

Vi var i Tivoliparken på Barnens Dag
och det var precis som det brukar.
Lagom med folk, hästridning, enstaka karuseller, exotiska djur och hopptorn.
Hanna ville bli målad till Hello Kitty så vi gick dit och skulle ställa oss i kön.
Klockan var nog runt 14-tiden och de hade inte tid att måla förrän 16.50!!!!!!!

Barnen var bokade till målningen!
Eh hallå ja... vi går nog igen....
  
Hanna fick åka Bilarna men det var en jäkla kö så Fidde o hon stod o väntade.
Efter hon åkt klart kände jag mig snurrig och skulle köpa en dricka.
Då försvann min hörsel....
Blev lite kallsvettig och trodde jag skulle få migrän eller nåt.
Satte mig ner på en bänk medan Hanna o Fidde gick bort för att stå i nästa kö.
Till hästridningen.
Hanna red på den största hästen som fanns där och var så stolt efteråt.

amazone.gif

Nu ska vi snart grilla marinerad kyckling och ha strips o sallad till.
Pa o Sofie kom precis hit, så dom ska väl också käka...
När det är varmt ute så känner man inte av att man är hungrig.
Inte förrän magen skriker av hunger.
Eller kanske inte skriker precis, mer att den kurrar då...
Jag ska helst inte dricka så mycket av varken kaffe eller Pepsi.
Så jag dricker den goda, röda fantan "Tropical" istället...
Vi köpte 6 st 6-pack Pepsi Max på ÖB häromdagen.
Så gott om dricka har vi ett tag framöver.


Ha en fortsatt trevlig Sunday Glitter Graphics

♥ Jennie ♥

Kommentarer

  • Agneta säger:

    Tråkigt att arrangörerna inte organiserar bättre... de räknar väl med att det kommer många barn som vill bli målade och då får de ju ha fler stationer!!! Ha det gott och mysigt.. kram älskar er

    2009-08-03 | 08:32:13
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: