Mitt I Livet...

En har kanske blivit TVÅ i natt???

Kategori: Nio månaders längtan

Alltså jag blir så irriterad på vissa folk som inte tänker sig för när de säger nåt.
Som igår när vi var på Växthuset.
Jag hade precis betalat två växter och ställer mig lite åt sidan så Jossa kunde betala sitt.
Då frågar hon i kassan samtidigt som hon ser min mage:
"- Ojdå, det ser ut till att vara dags när som helst!"
Jag blev inte förvånad precis, men svarade att det är två månader till.
Då säger puckot:
"- Va SÅ länge??? Så stor redan? Är du SÄKER på att det inte är TVÅ???????"

Hallå???

Jag menar - varför kommentera på det sättet?
Jag blev ju nästan lite osäker nu ju...
  
Tänk om det inte är en där inne???
Den har kanske KLONAT sig så det finns två nu!!!


   

Kommentarer


Kommentera inlägget här: