Mitt I Livet...

Härliga minnen från förr...

Kategori: Livet från hjärtat...

I morse cyklade jag o Hanna till dagis och det var ganska bra vid lämningen idag, lite gråt i början men sen vid vinkningen så var hon glad, eller hon grät inte iallafall. När jag kom hem och sen satt vid datorn ett tag, fick jag ett sms från syrran som undrade om vi skulle hänga med till beachen. Det fanns ju inte ett enda moln "in the sky och så var det soooo hot ". Vi följde med såklart...
Fast idag var vi på mitt o syrrans jättegamla ställe där vi för det mesta åkte med mamma o pappa när vi var mindre. När vi parkerat och gick upp på den lilla backen och sen ner på stranden, fick jag en sån där flashback och kom ihåg hur det var när vi var där förr. Kom ihåg hur jag gjorde kullerbyttor och hjulade ner för backen, gjorde rondater ut i vattnet... Men jag fick för mig att jag tyckte sanden var mycket varmare och lite brunare förr, än vad den var nu... Men det var nog bara vad jag tyckte!
Eric hittade två små avlånga fiskar som han la i en spann.
Jo han kunde ta upp dom med handen för dom var inte speciellt rädda av sig.
För de levde inte!
Ha ha, han är rätt rolig...Eric alltså... för när vi skulle åka hem ville han inte släppa tillbaka dom i vattnet, så han stoppade ner dom - i bakfickan på sina badbyxor!!! Hoppas han kom ihåg att dom låg där när han satte sig i bilen, haha....!!!
Det var riktigt kanonväder idag och det höll i sig till uret var runt tretiden då körde vi - och de flesta hem.
 
 
Ikväll kom Martin o Tindra hit och käkade grillad körv mä brö.
De skulle til ALV i morgon och vi ska ju också dit fast om två veckor.
Hoppas de får det trevligt där och kan berätta mycket vad de gjort.

I morgon ska Hanna käka frulle på dagis för jag ska till mvc kl 8-10 på glykosbelastning.
Bara till att klunka i sig den supersöta drinken.
Det är inte dumt att få en söt o sliskig shot på morgonen.
Alldeles gratis är den med!!!

  
Fast utan alkohåååål förschtååsch!!!

Kommentarer

  • maria säger:

    Fin hon e er lilla prinsessa:))Kram

    2009-08-06 | 22:41:20

Kommentera inlägget här: