Mitt I Livet...

I morgon bär det av till beachen!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

  

Jippie... det ska bli kanonväder i morgon igen så då drar vi till stranden!!!
Jossa ringde precis o sa att de ville köra själva.
Eric skulle ha en kompis med sig o då får vi inte plats i bilen.
Jag har tagit ut pannkakor som jag o Hanna ska äta.
Får käka frulle först och så packa väskan med allt man ska asa med sig.
Denna gången ska jag ha en "liggsolstol" jag köpte på Rusta tidigare.
Idag har jag använt den för andra gången i år...
Jag låg o solade i stolen på kortsidan av huset där Hanna lekte med geggamojja.
Rätt som det är somnade jag och väcktes av att Hanna frågade högt:
"- SKA DU HA NÅN JÄVLA TÅRTA ELLER?"
  
Hela hon var alldeles svart av geggamojja, men det var härligt att se när hon lekte.


I morgon blir hon väl svart igen, i havet - om det är massor med äcklig tång.
Undrar om det finns några fler fiskar att fånga.
Får kanske ta håven med sig!!!


Kommentarer

  • Maria säger:

    E som en kräfta i fejset här efter vår dag på stranden..Såå härligt men va rejält me äcklig tång..men lite faktor på i morgon så blir de beachen igen..Får ju passa på...Kram

    2009-08-06 | 22:44:04

Kommentera inlägget här: