Mitt I Livet...

Ingen lust för nånting...

Kategori: Livet från hjärtat...

Jag vet inte hur många gånger jag har snurrat och haft mig i natt för att jag inte har kunnat ligga stilla i samma ställning mer än 5 minuter. Det är såå jäkla irriterande och sömnen störs ju av det lilla minsta. Igårkväll innan jag la mig hade jag inte nånting kvar i magen så det som kom upp var ren grön galla. Skitäckligt. Fidde o jag kollade på film, men 20.45 var jag så utmattad så jag gick in o la mig redan då. Försökte somna men som sagt så gick det inte så bra.
Vaknade flera gånger av att pulsen slog i 190, precis som att jag varit ute o sprungit.
I morse vaknade jag till av Fiddes alarm och det kändes som att jag varit vaken hela natten.
När han gått, tog jag täcket och la mig ute i soffan - och sov två timmar!!!
Vaknade kl 8 när Hanna kom ner för trappan.
Hela dagen idag har jag legat i soffan o slumrat till då och då.
Hanna har spelat på datan eller kollat på tv.
Köpte blåbärssoppa i affären som jag slurpade i mig och åt nån skorpa till.
Sen blev jag sugen på nåt sött och tog lite glass.
Solen skiner och det är nog ganska varmt, men jag har ingen lust att gå ut.
Var bara ute o hämtade posten o sen la jag mig i soffan igen.
Nu är det två timmar tills mannen kommer hem och vi (eller dom om jag inte har nån matlust) ska ha kyckling o ris.

Fasen vad man blir utslagen av en sån sak...
  

Kommentarer

  • Görel säger:

    -Det låter riktigt svinigt..

    2009-08-17 | 17:39:47
    Bloggadress: http://lyckansmamma.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Hoppas du snart e på benen igen...Kram o tanke..

    2009-08-17 | 19:33:49

Kommentera inlägget här: