Mitt I Livet...

Kompistestet avklarat och möblerna inoljade..

Kategori: Livet från hjärtat...

Nu har vi precis mött upp Fidde när han kom med bussen.
Pytten håller på att stekas i järnet och jag börjar bli allmänt trött.
Jag kan säga att jag blev förvånad när jag skulle hämta Hanna.
"- Men mamma, varför kommer du nu?" 
Tydligen ville ville hon inte hem!!!
Hon hade varit hos kompisen L från 11-15 och haft jättekul.
De hade ätit 2 wienerkorvar var o mackisar.
Till fika hade det blivit glass med strössel.
De hade delat på 1 liter glass!!!!!!! (med lite hjälp av mamman!!!)
Nästa vecka ska L följa med Hanna hem...

När Anitha cyklat hem sken solen fortfarande och jag började olja in utemöblerna.
Det gick åt ganska mycket olja och det är väl ungefär halva burken kvar.
Tror inte att de har blivit inoljade innan.
Träet var så fult efter jag slipat det och sen inte gjort mer, och sen hade det blivit grått.
Nu blev det nästan lite mörkbrunt så det ser bättre ut tycker jag!!!

   

Nä nu suger det i pyttipanna-tarmen så nu ska vi mumsa i oss lite käk.

Toodeelooo ♥

Kommentarer

  • Agneta säger:

    Kul att Hanna har kompisar att leka med även på fritiden... det betyder nog en hel del... Jisses vad sugen jag blev... på PYTTIPANNA!!!

    2009-08-19 | 17:49:26
    Bloggadress: http://ams.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: