Mitt I Livet...

Mäta, såga, passa, clicka...

Kategori: Livet från hjärtat...

Klockan 06.55 gick jag upp o la mig hos Hanna och sov vidare en yttepyttestund innan hon vaknade av att hon hade någon intill sig. Hon puttade till mig med benet och frågade varför jag låg hos henne. Sen hörde hon att Fidde spolade på toa och kom ihåg att han skulle lägga golv med Mattias idag i vårt sovrum. Då kunde ju hon absolut inte sova mer. Nyfiken gick hon ner och proppad med frågor som hon överöste Fidde med, om Mattias hade kommit, varför han hade tagit ut sängen, varför madrasserna låg i vardagsrummet, m.m.m...
Sen kom Mattias.
De hann lägga tre rader sen var frullen serverad.
Mackor, smör, ost, skinka, cognacsmedwurst, gurka, tomat, yoghurt, mjölk och kaffe.
Mamma o pappa tittade inom en snabbis, sen skulle de kolla när Eric spelar cup i Kävlinge.
Heja Eric, hoppas ni vinner!!!!
Efter 7 minuter var deras fikapaus slut o de gick in och fortsatte lägga.

Nu ska Hanna kolla på film och jag ska klippa gräset som växer mer än det behövs.

4.gif

Kommentarer


Kommentera inlägget här: