Mitt I Livet...

Mumsfillibabba!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

Klockan 06.00 ropade Hanna uppifrån sitt rum om hon fick komma ner och ligga hos oss. Visst...
Hon la sig mellan oss o sen vaknade hon igen en och en halv timme senare.
Då var det barnprogramdags.
Jag o Fidde sov vidare, fast jag sov dock med ett öra vaket.
Sen åt vi frulle och när vi var klara körde vi in till stan.
Köpte grillkol på Biltema, vit listfärg på Byggmax, och sen åt vi lunch på Favoriten.
Tillsammans med Anitha o Rune, för dom kom precis när vi kollade utanför vad vi ville ha.

Jag var så trött när vi åkte hem så när vi var hemma fick Hanna kolla på film och jag gick in och vilade 1 timme, eller 1,5...
Nu kollar Fidde på fotboll och dricker kaffe och tuggar några kex.
Björnbärspajen som blev över från igår står i ugnen och väntar på att bli lagom varm så att jag ska kunna mumsa på den tillsammans med lite smarrig vaniljvisp!!!

♥ Toodeelooo på er ♥

Kommentarer

  • Maria säger:

    Mmm björnbärspaj låter smarrigt....Fina kort:)) kram

    2009-08-15 | 20:35:29

Kommentera inlägget här: