Mitt I Livet...

Ny layout på min blogg!

Kategori: Livet från hjärtat...

glitter_lijnen/Dividers5F107.gif


Jag fick lust att kolla rundor på nätet och leta efter några nya häftigare bakgrunder eller layouter till min blogg. Hittade en sida med hur många som helst och det var svårt att välja EN av alla de 1000-tals som fanns. Men nu har jag iallafall fastnat för denna. Ett tag iallafall. Byter nog ganska snart igen.

Idag efter vi ätit middag, skinkstek, potatis o sås, ville Hanna gå en runda. Men sen när vi kom ut ville hon cykla. Kul att hon gillar att cykla, även ifall hon tycker det är jobbigt ibland med uppförsbackar. Ju mer hon cyklar ju mer tränar hon sig!

Vi cyklade hem till Jossa, Eric o Elias.
Ja idag igen.
  
Vi gillar ju som sagt att träffas o umgås och snacka om det ena och det andra.
Både viktiga saker och lite mindre viktiga.
Lite personligt snack och lite, tja.... allmänt snack.
Doggisarna blev också glada.
Tror jag iallafall.
De trodde kanske att jag hade med mig örongodis igen, he he...
Det såg ut som det när Leo satte sig med ryggen mot mig, för att bli kliad och gosad med.
Torres blev svartis och smög mellan mig o Leo och försökte fjäska in sig och började slicka på mitt ben. Men det hjälpte ju, för jag kunde inte låta bli han heller. Den lille spjuvern, så söt så...
  

Nu har Fidde o Martin kört till Malmö för att kolla på fotboll.
Jag o Hanna har kollat på datan på en sida jag har hittat en massa kuliga spel till Hanna.
Det passar till alla barn som vill ha kul en stund.
Man går in på http://www.burkar.nu/knatte-sida/knatte.htm 
Hanna klickar fram sidorna själv och är faktiskt duktig på det nu.
Favvisen är just nu "Bolibompa"...

Vad händer i morgon då???
Hanna ska en stund till dagis och sen kör vi in till "The Big City" med syrran o barnen.
Ja vi ska träffas i morgon igen, hahaha.
Vi kan visst vara utan varandra, det finns dom som inte tror det... men vi VILL inte det!!!

The girl i call Sister...

Ska käka middag och gå i affärer.
Det blir säkert BR också.
Om de är riktigt, riktigt snälla.
Elias ska ju ha nåt till hans skolstart.
Hans första dag i skolan...

ABC line animated gif

Kommentarer

  • Agneta säger:

    OH vad jag ÄLSKAR er, mina underbara flickor... och pojkar!!!Vilken lycka för oss, att ni tycker om att umgås och ha det roligt tillsammans! Jag tror faktiskt på det som min chef brukar säga... att vår familj är väldigt UNIK!!! Det är mycket ovanligt att familjer idag, umgås med varandra så mycket som vi gör. DET... vill jag alltid att vi/ni ska göra!!!

    Pussar o kramar till er...

    2009-08-11 | 19:15:48
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se
  • Görel säger:

    Läste bara liite av din blogg då jag är nyss hemkommen.. Nu har jag mycket att skrolla kan jag tro! 74 dagar kvar?? Jag trodde nästan det var tid NU!! Kramiz från semesterfiraren som är hemma och njuter nu!!Får välan börja berätta och lägga in bilder imorgon.

    2009-08-12 | 17:42:48
    Bloggadress: http://lyckansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: