Mitt I Livet...

Ränna rundor nu igen...

Kategori: Livet från hjärtat...

I morse var Hanna så himla glad och låg inte alls kvar länge i sängen som hon brukar vilja. Det berodde på att idag skulle hon ju följa med kompisen L hem igen och leka!!! Kul att de funnit varandra och leker så bra ihop. Idag fick jag åka in till stan igen o ta blodprover på mvc. Jossa följde med och hon sa att hon rös i kroppen då vi hade parkerat och skulle gå. Det förstod jag och trodde faktiskt inte att hon skulle följa med IN...
Starkt gjort av dig Jossa att Du vågade gå med mig in. 
Det blev kanske liksom en liten "terapi" för Dig och jag är stolt över Dig för det!!!  
 

Efter jag var klar körde vi till Maxi och shoppade lite grann.
Det blev ett fleeceset med byxa o jacka, 2 par leggings o en tunika till Hanna. 
Sen tog vi en sväng inom ÖoB och fyllde nån kasse där med.
1 st 4-packs Pepsi för 25 kronor är B I L L I G T!!!
Så vi köpte 4 var...

Nu har jag målat tredje omgången på listerna så nu ser dom vita o fina ut.
Bara att sätta upp dom, efter vi pusslat ihop lite VAR de ska sitta...
  
Ska snart hämta Hanna hos kompisen L.
De skulle visst ha soppa till lunch idag hos kompisen.
Vi ska nog ha spaghetti o köttfärssås ikväll för det var ganska längesen vi hade det. Det har ju mest blivit grillat nu under sommaren och det gäller att passa på innan det blir för kallt. Men visst hade det varit häftigt och GOTT om inget annat - att grilla sig en korv en kall vinterdag!!!!!

Kommentarer

  • Josefine säger:

    Ja, detta är ju definitivt kognitivbeteendeterapi på högsta nivå....jobbigt?? JA, absolut.

    Men det känns som om det hjälper....lite till att börja med iaf.

    PoK, tack för en trevlig dag!!

    Jossan

    2009-08-27 | 16:27:07
  • Jennie säger:

    Det var så lite så... alltid kul att umgås ju!!!

    Ska bli kul att träffas i morgon förresten när vi ska till Eko, hehe!!! Det var ju ett tag sen vi sågs;-)

    Pöss o Kramis

    2009-08-27 | 21:21:10

Kommentera inlägget här: