Mitt I Livet...

Skor på sig inomhus???

Kategori: Nio månaders längtan




Idag har jag börjat känna av min lilla inneboende på heltid.
Aj aj aj vad den sparkar där inne nu!!!
I kväll fick den till en riktig spark och det var inte so nice precis...
Det kändes som att det kom rakt på revbenet.
Bara så, hiiijaaaa - pang!!!
baby03.gif

En sak jag tycker är lustig - är att det är så många som frågar:
"- Vet du vad det blir för nåt?"
Jaa, det vet jag, en flicka eller en pojke!!!
Är det verkligen så många nu för tiden, som vill ha reda på vilket kön bebisen har? Varför kan man inte vänta tiden ut och låta den stora händelsen bli till en överraskning??? Är det så viktigt att förbereda rummet och kläder i rosa eller blått??? Jag har aldrig förstått mig på den förberedelsen som tydligen så många vill veta i förväg.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: