Mitt I Livet...

Snart dags att naaaaana kudden...

Kategori: Livet från hjärtat...

Har precis kollat på en film och när jag reste mig upp var jag alldeles klibbig.
Jag svettas ganska mycket på kvällarna och speciellt i en soffa av skinn.
Det är så äckligt...

Nu har vi inte så mycket kvar med allt till morgondagen.
Alltså jag har skrivit upp vad som behövs tas med så man inte glömmer nåt.
Sen bockar jag av det när det är nerpackat.
Jadå, jag är så duktig och ordentlig sååå.
Usch jag har ställt alarmet på 5.30 sen får vi se om jag går upp då med!!!
    
Hmm, nåt säger mig redan nu att det lär ta sin tid innan vi ens kommer iväg...
Hanna kommer sova i bilen och det gör nog jag med.
Fidde får börja köra så kan jag byta senare när vi har typ 5 mil kvar, haha...

Nä nu ska jag gå o borsta gaddarna så jag hinner sova några timmar.



Sov gott på Er så hörs vi på lödda...♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: