Mitt I Livet...

Suowatt har det blitt!!!!

Kategori: Livet från hjärtat...



Shit vad trött jag är nu i hela kröppa.
Jag har precis kommit in från att ha målat.
Mmm... jag har varit både duktig och aktiv som har orkat.
För ett tag sen oljade jag in utemöblerna men det bidde inte grannt.
Den fula och äckliga grådassiga synen gjorde sig till känna igen.
Tyvärr...
Så idag fick jag ett ryck och målade två fåtöljer, en soffa och ett bord.
Samma svarta täckfärg som är på garaget och på vissa delar av huset.
Det blev så jäkla snyggt på en gång så jag är riktigt stolt över mig själv!!!

 

Martin och Fidde kollar på fotboll, eller nu hör jag att Fidde o Hanna spelar Jakten På Diamanten.
Fast han kollar väl undertiden på tv:n men ibland...
Usch och aj vad det svider på min stackars mage.
Jäkla skit att det ska vara så.
Bebben simmar rundor nere vid kissebläran nu känner jag.

Nähepp... nu ska Hanna spela lite här så jag får säga tack o hej för idag.
Ha en fortsatt trevlig helg allihop!!!

Tjingelingen ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: