Mitt I Livet...

Torsdagsmorgon med en liten snabbis...

Kategori: Livet från hjärtat...

Har precis lämnat Hanna på dagis, kommit hem och sitter vid datan och käkar frulle.
Knäckemackor med cognacsmedwurst och paprika, en skål yoghurt och ett glas juice.
Nu är jag mätt!!!

Ska snart gå ut i garaget o kolla lite.
Får se om jag kan hitta en bra väska som vi kan packa ner allt vi ska ha med oss i morgon.
Vi är förhoppningsvis framme mellan 9-10, men sen får vi inte tillgång till stugan förrän kl 14!
Lite drygt att behöva kånka på allt...

See you later ♥


Star Glitter Graphics

Kommentarer

  • Görel säger:

    Hedda tycker JAG visst är fint..

    -Har en viss Jennie slutat jobba redan?-Eller är det sem.tid? Du verkar mest shoppa loss och ha det allmänt mysigt!!!! SKÖÖNT.

    2009-08-20 | 12:08:05
    Bloggadress: http://lyckansmamma.blogg.se/
  • Jennie säger:

    Nej... eller joo jag har slutat jobba på det sättet att jag var ju bara timmis på olika dagis och när Fiddes semester började så slutade plötsligt alla att ringa efter mig. Jag stämplar under tiden och nu har mina dagar att tacka ja till enstaka timmar tagit slut, så om jag ska jobba så måste jag vara säker på att jag får jobba minst tre månader i sträck. Men det lär ju inte hända nu!!!

    Så visst är det skönt i denna tiden då jag kan passa på att njuta av varje härlig och solig dag nu innan den kyliga o blåsiga hösten kommer...

    Kramis...

    Ps: Ska jag skicka karta o kompass till dig eller du hittar hit, hahahaha!!!

    2009-08-20 | 15:15:15
  • maria säger:

    visst ja..ni skulle ju iväg...tänkte annars en golfrunda o revansch på my Love:)men vi kan ju försöka hinna me de innan hösten gör sin entre:)hoppas ni får en riktig härlig minisemester..kram

    2009-08-20 | 16:04:12

Kommentera inlägget här: