Mitt I Livet...

Tredje kompisen från dagis...

Kategori: Livet från hjärtat...

Nu har Hanna precis haft en kompis med sig hem efter dagis.
Kompisen L var här på middag, kycklingköttbullar o makaroner.
Hon tyckte att hon fick godare mat här, än hemma!!!
  
Senare blev det glass till fika.
Alltid gott.

Jag passade på att måla de gamla listerna vita som vi ska ha i v-rummet.
Vi köper inga nya utan använder och förnyar de gamla istället.
Pappa kommer snart hit med Fidde som fick skjuts från jobbet.
Dom ska sätta upp de nya listerna i vårt sovrum så det blir klart där inne.
Eller, vi har ju fönsterlister med kvar...

Nej nu ska jag gå ut och sätta igång grillen för idag ska vi ha hamburgare!!!
Scans 190 grams hamburgare är såå saftiga och goda att grilla.

Tjingelingen!!! ♥

Kommentarer

  • Agneta säger:

    Ja den rätten gillade väl pappa???Eller...??? Jag serverar nästan aldrig hamburgare...och då kan det ju vara gottit att bli bjuden på bortaplan!!!

    Älskar er, kram...

    2009-08-25 | 21:07:11
    Bloggadress: http://ams.bloggagratis.se
  • Görel säger:



    Hamburgare gott!! Igår var jag på Jontes chark och beställde 2 cm;s T-bonestek som vi ska ta med till Ullared och grilla. Får se på fredag när jag hämtar dem vad de kostar.... Kramiz!

    2009-08-26 | 09:49:07
    Bloggadress: http://lyckansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: