Mitt I Livet...

Imorse körde ...

Kategori: Livet från hjärtat...


Imorse körde jag o syrran ut en sväng til EKO och shoppade lite grönt o skönt. Det var extrapris på gröna växter så vi passade på att storhandla, ha ha. Det ser snart ut som en djungel i vårt uterum men jag älskar när det är så livfullt o grönt. Det ser fräscht ut och jag mår bra av att sätta mig i en stol och bara njuta av det. Luften sägs renas av växter.
Nu har jag o Hanna precis käkat lite av resterna sen igår med spaghetti o köttfärssås. Hon åt upp allt på tallriken och sa att hon tyckte det var gott idag. Igår tyckte hon det var för starkt... Men egentligen kan jag hålla med om att den maträtten är faktiskt allra godast dagen efter!!!
Nu ska vi spela Jakten På Diamanten, sen kommer Jossa o Elias hit när han har slutat skolan, för Eric skulle följa med en klasskompis med hem efer skolan så Elias blir nog lite rastlös!!!

Tjingelingen ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: