Mitt I Livet...

Wakie pakie!!!

Kategori: Livet från hjärtat...


Fast egentligen spelar det ingen roll för mig vilken dag det är.
Vissa dagar känns det som att det är fredag tre gånger i veckan.
Så om det nu är måndag idag så är det tisdag i morgon som kan kännas som torsdag eller onsdag, eller nåt.

Om jag nu ska komma till "the real life"...
  
Hanna hittade sin älskade Ida på dagis i morse där hon satt i facket så lugn och snäll. Fast fröken sa att dom hade minsann hittat henne inne i målarrummet så hon hade säkert hittat på en massa bus i helgen, om de inte hittat henne!!!

Idag ska kompisen L som blivit en bästis, följa med Hanna hem. (I Love it ) De har verkligen funnit varandra och leker precis som jag gjorde med JB, tror jag... Igår fick jag en stor kasse med äpplen av L:s pappa som sa att dom är supergoda att göra äppelpaj på, så det ska jag nog göra idag och bjuda på med vaniljvisp till fika... Men först blir det resterna av kasslergrytan sen igår till middag!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: