Mitt I Livet...

En färgglad fest...

Kategori: Livet från hjärtat...

Vi skulle byta till vinterdäck och körde ner till mamma o pappa.
Hanna ville inte följa med och frågade om hon fick leka med en kompis.
Hon ringde själv och pratade om hur hon tänkte.
"- Hej det är Hanna! Vad ska ni göra idag? Jag tänkte höra om jag får vara hos er medan mamma o pappa är hos mormor o morfar och byter däck för jag vill inte följa med utan jag vill leka med O, går det bra?
Sen hörde jag:
"-Okej... mmm... nej... okej då kommer jag sen, hejdå!"
Så vi lämnade henne och körde till mamma o pappa. 
Där fick vi lunch - goda pannbiffar, lökringar, potatismos och en asgod sås!!!
Fidde o pappa hjälptes åt att byta till vinterdäck, så nu får vi inte böter om "Fabbo Polisen" knackar på rutan!!! 

Mamma o pappa ska på julfest med pappas jobb ikväll, så jag blev tillfrågad om jag ville sminka mamma.
Jag tog med hela min sminklåda och valde ut tre ögonskuggor som matchade pappas slips!!!
Som tur är har jag lätt för att se vilka färger som passar ihop och det är en jäääkla tur det, annars vete fan hur man hade sett ut...



Glömde tyvärr min egen kamera så det blev ingen bild på hur det blev - om nu inte mamma tar kort med sin kamera förstås, hihi. Men det är nog svårt att ta en bra bild så nära på ett öga - på sig själv, och speciellt när man inte ser så bra på nära håll heller...



Hoppas Ni får en trevlig kväll!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: