Mitt I Livet...

Först till dom sen till oss!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

Ja nu ska vi snart gå bort till Hannas dagiskompis L för de har bjudit oss på middag.
Det är pappan i familjen som ska stå för maten idag och det skulle bli VILDSVINSKORV med PÄREMOS.
Det blir nog nån kopp kaffe med innan vi ska knalla hemåt igen - alla 8, för ikväll är det ju Aston Villa på Canal + och det vill inte Fidde missa och vi vill ju inte avsluta vår gemensamma kväll så tidigt.
Igår gjorde jag den underbara och sammetslena tryffelkakan som jag bjöd på julafton i fjol tror jag, och mamma tyckte den var fantastiskt god eftersom hon ääälskar tryffel, så den ska vi bjuda på ikväll till en kopp kaffe!!!




Också väldigt enkel att göra.
Man behöver bara 6 ingredienser!!!

Nån som vill att jag ska skriva receptet, hehehe???

  

Kommentarer

  • Maria säger:

    Vildsvinskorv??Aldrig smakat vildsvin...Vill gärna ha de där receptet:))Kram

    2009-12-12 | 20:25:08

Kommentera inlägget här: