Mitt I Livet...

Hallå i stugan!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

I morse gick jag och Hanna till dagis i ett rätt så mörkt och kallt väder.
Jag hade min nyinköpta reflexväst på mig, så jag tror jag syntes bra!!!
Under förmiddagen har vännen G ÄNTLIGEN varit på besök som vi egentligen trodde skulle ske i somras nångång,  men som aldrig blev av. Men nu kunde vi alltså ses.
"-Tack G för de fina kläderna till Filip!!!" 
  


Ikväll ska vinterdäcken sättas på.
Det snöade ju liiiite innan idag så man vet ju aldrig hur det är på morgonen
om man kommer loss med bilen från vallarna eller om man slirar på vägarna, haha!!!!!
Tror faktiskt, eller hoppas inte att det blir nån kall och isig vinter i år.
Det är en sån jobbig årstid med bökande av kläder vad man ska ha eller inte ha.
En jädrans massa värmeljus går det med åt, fast det är rätt mysigt, men dyyyyrt..





Kommentarer

  • Agneta säger:

    Faaaaan vad jobbigt när det strular till sig... men allting går att lösa på ett eller annat sätt! Det tar bara lite längre tid än man räknat med... Älskar er...

    2009-12-02 | 19:13:59
    Bloggadress: http://ams.bloggagratis.se
  • Anonym säger:

    Hejsan Jennie! Varit inne o läst din blogg nu efter att din syrra skrev adressen på facebook. Kul att följa er! Hoppas allt är bra med er alla o ett stort grattis till lilleman (skönt att det är över antar jag). KAn tänka att Hanna är stolt syrra!!



    Kram på er//Jeanette.M

    2009-12-03 | 08:04:22
  • Jennie säger:

    Hej Jeanette!!!

    Gissa om Jossa tjatat o frågat mig om jag inte kan gå med i FB, men jag pallar inte sitta vid en sida till...

    Ja det är underbart att Filip finns hos oss nu, men det var en konstig upplevelse att det gick så snabbt. Hängde liksom inte med...



    Hoppas allt är bra med er!



    Kram Jennie!!!

    2009-12-03 | 08:51:07
    Bloggadress: http://smultronjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: