Mitt I Livet...

Hårlösa ben och en färgglad nyårsafton!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

Gissa om jag har lite äckelkänslor när jag inte kan raka mig??
Duscha utan att kunna raka benen och under armarna, fyyy för tusan vad hårig jag känner mig.
Ja jag rakar runt papayan också, så bikinilinjen är utan dolda fel, haha!!!
Men nu har jag inte haft rakhyvlar på säkert två veckor och jag har totalvägrat att tvåla in benen med bara händerna, så det har blivit en jädra massa med lödder på en sån där duschsvamp som är len på ena sidan o vit och knottrig på andra. Under armarna har jag bara rollat på deo utan att lyfta på tröjan för jag ville inte se hur luden jag var. Bikinilinjen... ja den talar nog för sig själv. Det är inte klokt hur fort de förbannade hårstråna växer på två veckor!!! Jag har inte ens kollat innanför pantsen hur mycket djungeln har förökat sig. Huga.. Stackars Fidde behöver väl en machete och en kompass för att hitta rätt nu, mohahahaha!!! 
 

Idag kunde jag inte hålla mig längre utan pinnade in i affären och roffade åt mig ett paket rakisar.
Hem och snabbt in i duschen för att ta bort alla hårstrå som inte skulle vara där de var. Shit vilken känsla!!!
Jag kände mig så REN och fräsch.
Typ som att man skulle kunnat vara med i Robinson och kommit till ett hotell för en dusch... typ.. nää skit i det förresten! 
Men sen efteråt när jag tagit på mig morgonrocken kände jag hur jag frös - utan "pälsen" som varit mina benvärmare under två veckors tid!!!


Detta året ska vi bryta traditionen att fira nyårsafton med La Familia.
Istället ska vi hem till Hannas dagiskompis O och hennes familj.
Vi ska ta me WII-spelet och lira lite bowling med tjejerna.
De stora killarna vill säkert spela hockey eller fotboll...
Småkillarna får titta på eller som de brukar göra mest - sova...
Idag bestämde vi vad det skulle bli för mat.
Trerätters var vi överens om och tillslut blev det:
Förrätt: Champinjonstuvning i frasiga krustader.
Huvudrätt: Rådjur med nån form av potatis och sallad.
Efterrätt: Jennie´s Hemlis

Några raketer ska köpas för att lysa upp himlen i några färgglada sekunder, och skumpa ska vi också ha så vi kan höra varandra ljuga om nyårslöften, skåla och önska varandra ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!!


Kommentarer

  • Maria säger:

    Oxå hårfobi här..Växer som ogräs.Visst känner man sig superfräsch efter dusch o lite hyvel här o där..Kram

    2009-12-29 | 19:37:11

Kommentera inlägget här: