Mitt I Livet...

Nu är jag trött i armarna....

Kategori: Livet från hjärtat...

I morse kom syrran hit (näää jag ska inte skriva IGEN för det var en hel vecka sen hon var här nu!!!) efter hon släppt sig... nej förlåt, släppt av killarna vid skolan. Vi drack kaffe och efter en liten stund vaknade Filip eftersom han kände nog av "Mosterdoften" och då ska man ju inte sova!!!

Stackars Jossa... hon har en tand som knappt är en tand längre. Den ena visdomstanden har gått sönder på nåt lustigt sätt, så varje gång hon äter nåt så får hon alltid rensa ur tandresten med en tandpetare. Hon känner ingenting när hon kretar och har sig, för tandfan är nog död för länge sen med pulpa, nerver, innanmäte och allt annat som finns där. Inte nog med det!!! Häromdagen gick ytterligare en bit av och gjorde utsidan på tanden alldeles spetsig och vass, så hon har fått en jävulsk blåsa på kinden och den blir värre och värre varje gång hon ska prata eller äta. Så för att mildra smärtan idag - rev hon av en bit på en tvättlapp (ja den var oanvänd!) rullade ihop den som en minicigg och la sen in den vid kinden där det skavde. Det gjorde susen!!!
Hon ringde o beställde tid till tandläkaren i morgon så nu ska hon slippa obehaget i munnen tills själva tanden ska dras ut... kknnniiiiiirrk, knaaaaaak, rrrriiiiitchhh, iiirrrrrr.....

 


När Fidde slutat jobba körde han inom ÖB och köpte 2 st 10-meters böjliga ljusrör. Jag hade sett det i ett reklamblad och jag blev sugen på att luska fram var det passade bäst med lite extra ljus. Jag öppnade en påse och vecklade ut slangen, och det var inte det lättaste inte. Det var som en sån där styv trädgårdsslang som hur jag än vände, snurrade och vred ville den fan inte bli rak. Så jag spikade upp fanskapet i taket vid den bruna bjälken, och se där... herreguuuuud vad tjusigt och grannt det bidde!!! Jag kan om jag bara vet vad jag vill, hahaha!!!

Kommentarer

  • Agneta säger:

    Kan du inte ta foto på ljusröret i taket??? Låter häftigt... Kramelikram, Älskar er.

    2009-12-14 | 22:03:02
    Bloggadress: http://ams.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: