Mitt I Livet...

Nu är middagen avklarad...

Kategori: Livet från hjärtat...

...och Hanna har gått upp där uppe med sin dagiskompis O och börjat leka.
De klädde ut sig till små söta prinsessor innan och sen hörde jag att de ville dansa runt julgranen...
Hanna fick en liten gran att ha på ovanvåningen som är... lila och inte alls julig, men hon gillar den!!!




I år har jag pyntat granen med svart, rött, silver och guld!!!
Det är annorlunda för mig att bara ha dessa fyra färgerna, för andra år har jag alltid haft många olika färger på kulorna och haft i allt möjligt tjafs i granen, typ så som de har i USA...   
Adventsljusstaken ändrade jag och la dit lite mossa, kanelstänger och några stjärnanis och den doftblandningen är såå ljuvlig när man sitter vid bordet och liksom "andas in julen"...


Kommentarer

  • Agneta säger:

    Ja du...nu kan ju t.om granen dofta JUL...

    Oh så söt Hanna är!

    Älskar er...

    2009-12-03 | 19:32:08
    Bloggadress: http://ams.bloggagratis.se
  • Maria säger:

    Fint de blev..Ej klokt va fort de går nu..Hinner liksom ej me...Kram tanke

    2009-12-03 | 20:33:49
  • Josefine säger:

    Den blev ju riktigt häftig, Hannas gran!! Fast den ser lila ut här..

    Imorron kommer grabbarna en stund, Eric är helt uppe i varv av att han ska få spela X-Box :-)

    Kramen Jossan!!!!

    2009-12-03 | 22:37:59
  • Görel säger:

    -Du är JÄÄVLIGT duktig på att "klipp och klistra"..

    Tack för senast...

    2009-12-04 | 18:30:44
    Bloggadress: http://lyckansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: