Mitt I Livet...

Nyårsfint i vardagsrummet!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

Idag tog jag ner julgardinerna med tomtar på och satte upp mina fina silvriga istället framför de svarta. Granen fick sig en tillpuffning och ser bättre ut nu. Hanna hade kompisen L här idag och när jag var klar med allt sa hon:
"- Ni har den absolut finaste granen i hela världen!!!"
Det tyckte jag var jättesnällt sagt...
Men jag är faktiskt nöjd med resultatet på hur det ser ut i vårt vardagsrum nu!


divider




Nu fattas bara den härliga spänningen med att ta på sig finkläderna, sminka sig,
göra vid håret, ta på smycken, parfymeras, packa väskan, träffa vänner, äta 3-rätters,
spela, festa,
och invänta raketernas avskjutningsmoment som nalkas i morgon!!! 

Glöm inte att pussas o kramas - för det är sååå gott!!!

 
 

Nu ska snart vi spela BINGOLOTTO med hopp om största och bästa vinsten - 3 MILLE!!!
Men en ny o större bil hade inte heller suttit fel... eller en resa värd 70.000 så man hade kunnat bjuda tillbaka på det vi fick förra året... näää jag tror nog att det bästa är PENGARNA ändå.
Så har jag inte bloggat i morgon eller i övermorgon så har jag nog köpt mig en bärbar dator, en bil, varit inne på TICKET och beställt en treveckorsresa, anlitat en kock under ett år till oss och syrran och päronen om de velat!!!
Så håll tummarna... eller nää håll allt du kan så hårt som det bara går ända tills programmet är slut, och önska oss en riktig jävla tur, för det kan vi behöva på endast 3 lotter!!!!

  


  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: