Mitt I Livet...

1000 bitar...

Kategori: Livet från hjärtat...

Jag har blivit helt frälst av att lägga pussel nu.
Det är som ett beroende och jag längtar efter att sätta mig på morgonen och hitta den där biten jag inte hittade igår. Sen hittar man en annan bit som man vet att den kommer ju passa där uppe på det stället och så sparar man den biten. Tillslut ligger det en hel del bitar man inte skulle tagit, förutom just den där speciella biten man letade efter först...
5 pussel med 1000 bitar har jag att lägga nu. Håller på med ett nu med ett stort vitt hus o så är det ett stort träd med ljusrosa blommor på högra sidan och så en massa mörkröda rosor i mitten, ett höstliknande träd på vänster sida, m.m. Ja jag ska ta kort på det när jag lagt det klart så får Ni se hur det ser ut.
Undrar när det kommer ske??? 
  

Kommentarer

  • Görel säger:

    Även jag är pusselberoende.. Man kan vakna mitt i natten och veta "där ligger den ju.."

    OCH- Där låg den.. Jag älskar pussel, dock vid juletid...

    2009-07-15 | 19:58:33
    Bloggadress: http://lyckansmamma.blogg.se/
  • Agneta säger:

    Det är verkligen max avkoppling att lägga pussel... Jag ser fram emot vinterns pyssel på vårt bord!!! kramisar /älskar er...

    2009-07-15 | 20:34:55
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: