Mitt I Livet...

Bara en dröm...

Kategori: Livet från hjärtat...

Tog en dusch och hittade de där sakerna från Turkiet vi köpte, tvål och en slags tvättskrubbhandske.
Jag fick en sån där liten flashback när jag kände den underbara och speciella tvåldoften stiga i badrummet
och jag drömde mig bort för ett ögonblick och tänkte på när vi var i Kemer på semester i september.
Men den drömmen försvann när vattnet sköljde av tvålet och det blev dags för schamponeringen.
Då kom jag tillbaka till verkligheten igen.
Meddetsamma.
Här och nu.
Idag.
Men det var ett fan så härligt minne...

  

Kommentarer

  • Agneta säger:

    Ja du Jennie... det var verkligen en härlig resa... önskar att vi kan göra om det igen så småningom!!! allihopa... kram älskar er!

    2009-07-29 | 18:50:25
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: