Mitt I Livet...

Det är nästan för bra för att vara sant...

Kategori: Livet från hjärtat...

Hanna har varit på sitt allra första kalas idag hos Jasmin och hon hade lekt och haft jättekul - med Jasmins lillasyster!!! Nadja som systern heter är också Hannas fd dagiskompis och de lekte väldigt mycket på det gamla dagiset så att dessa två skulle leka och vara tajta som ett par leggins idag, var ju ingen knall precis...
De höll på att leka "fiskedamm" när vi kom för att hämta henne. Istället för godispåse så fick dom en present. Hanna fick en stor ask med ritpapper. De hade ätit hamburgare till lunch, fikat med muffins och tårta, men Hanna hade inte velat äta nån tårta. Sen hade dom hoppat säck och senare sprang Hanna o Nadja upp på Nadjas rum och lekte.

Undertiden var vi hos Pa och Maria på fika.
När kalaset var slut tre timmar senare och vi hämtat Hanna, körde vi till mamma o pappa och lämnade Hanna där undertiden vi 4 spelade minigolf.
Resultatet slutade:
Maria - 89
Jag - 88
Fidde - 65
Pa - ja det vill jag egentligen inte skriva för det är så lågt... men inte lika lågt som Glocalnet, ha ha.
Jo han hade - otroliga 45 slag!!!!!!
  
Men jag o Maria hade nåt fel med våra klubbor så nånting gjorde att bollarna kom aldrig där de skulle. 
Någon har säkert fifflat med gummit  längst ner.
Sen var det så mycket barr på banorna precis när det var vår tur...
En gång fick jag Hole In One!!!
Vi ska nog köra dit och träna några gånger i veckan så sen - nångång, ska jag ha max 36 slag på banan!!!
Typ...
Det lär väl aldrig hända.
Om man nu inte hyr in Tiger Woods som Personlig Tränare.
  
Typ...
Men det lär aldrig hända.
Så jag får nog nöja mig med att bara se det som ett spel.
Ett nöje.
Där man som jag inte kan vinna.
Om de inte ger mig en klubba som slår rakt förstås!!!

14.gif

Kommentarer

  • Görel säger:

    Klubbor kan vara dumma ibland.. Vi skyller icke på det kvinnliga könet!!

    2009-07-27 | 16:17:41
    Bloggadress: http://lyckansmamma.blogg.se/
  • Maria säger:

    Jättefina foto:)) Tack för rolig golfrunda...Snart ta lite revansch..Helt otrolig tur "min" champion hade...Skoj för han ju..Tycker ej om att förlora..Kram

    2009-07-27 | 19:43:00

Kommentera inlägget här: