Mitt I Livet...

Har man inte det ena så får man nåt annat!

Kategori: Nio månaders längtan

Var på mvc idag och både Hanna o Fidde ville vara med.
Bebisens hjärtljud låg på 134 slag.
Sf-måttet
var 25 cm.
Blodtrycket
låg på 120/60 (tror jag)...
Hade gått upp 3 kilo sen inskrivningen.
Tror att det blir en riktig big bebbe denna gången med...
Snackade lite om Feliciagruppen när vi ville dit.
Känns som att jag är i valet och kvalet om KS eller vanlig förlossning.
Bestämde en dag att besöka Feliciagruppen ändå.
Kan ju kännas tryggare även om det blir vanlig.
Fast det känns ändå som att det lutar åt KS.
Kanske.
Eller???
Usch jag vet inte...
  

Berättade om min jäkla klåda som inte vill ge med sig.
Visade armarna, benen och magen där jag kliar mest.
Hon sa att jag skulle komma in i morgon och ta leverprover.
Jag vet att mina värden går upp eftersom jag inte äter tabletter nu.
Kolesterolet har väl skjutit i höjden denna gången med.
Men tycker inte att det borde bli såna torra kliande fläckar???
Har man inte det ena så får man fanimej nåt annat...
  

Kommentarer

  • Agneta säger:

    Klåda ÄRRRRRR inget skönt!!! Hoppas att det försvinner snabbt!!!

    2009-07-10 | 14:11:04
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se
  • Görel säger:

    Och vad faen är KSförlossning?

    3 KILO sen inskrivningen..?? -Sant??

    2009-07-11 | 16:22:26
    Bloggadress: http://lyckansmamma.blogg.se/
  • Jennie säger:

    Lilla Görelvännen... ks skrev jag bara som en förkortning på kejsarsnitt, ha ha...

    3 kilo sen inskrivningen har jag ökat, men som jag skrev så tror jag att detta också blir en ganska stor en...

    2009-07-11 | 17:22:40

Kommentera inlägget här: