Mitt I Livet...

Högtryck i parken!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

12520a2520GoodMorning252Dsmileys25202528cute2529.gif

Igårkväll öppnade himlen sig och vi visste inte om vi skulle köra kl 18 som bestämt eller inte. Vi väntade ut regnet och
körde en halvtimme senare. Matkorgen var packad med massa gott. Pastasallad, bullar, kaffe, saft, starkcider till mannen, chokladmuffins och några coockies.
Vi (jag, Fidde, Hanna, mamma, pappa, Jossa, Stefan, Eric o Elias) satt lite utanför Tivoliparken bakom staketet vid Teatern, för vi hade inte köpt några biljetter. Man vet ju hur Tomas ser ut, och det är ju alltid bra att höra gratis musik!!!!
Ibland blev man lite avis på dom som hade tagit med sig engångsgrill och det luktade så gott med grillad korv... Barnen roade sig med att spela fotboll och de hade en stor yta att röra sig på. Lite synd om de äldre paret var det då de trodde de kunde sätta sig och försöka höra nåt, där barnen spelade boll och tjoade. Efter ett tag så tog de sitt pick och pack och gick där ifrån, ha ha.
Som tradition sjöng han "Snart tystnar musiken" till sista sång...

z009.gif

Nu har vi precis, eller för en stund sen, käkat frukost och Hanna har ringt till Mira, en dagiskompis, för de skulle visst leka idag. Men hon sov hos sin mormor och skulle ringa senare. Jag ska till MVC i eftermiddag på ett vanligt besök. Vikt/urinkoll, stick i fingret, blodtryck m.m. Min vanliga bm har nog semester nu tror jag så det blir väl en annan typ som jag får träffa denna gången.

Fidde ska in o köpa skor som han kan ha när han spelar tennis. Stackaren har fått en blå tånagel... 

Toodeeloo på er så länge!!!

16.gif

Kommentarer


Kommentera inlägget här: