Mitt I Livet...

Kiviksmarknad!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

Oj vad jag vaknade tidigt idag om man jämför de andra morgnarna.
Kl 09.06 idag mot 10.30...
Igår var också en sån där mysig sova-länge-morgon till kl 10.30.
Runt tre på eftermiddagen öppnade KIVIKSMARKNAD och vi körde dit.
På väg mot parkeringen såg vi Anitha o Runes bil.
Tyckte jag kände igen deras " GAT "... och det var rätt.
Vi träffade dom där inne i början mitt i en "gata".
Hanna ville vidare och kollade på alla leksaker som fanns.
De där leksakshundarna som bjäbbade var visst mest intressant.
När vi gått i alla "gator" så var det äntligen Hannas favorit kvar.
TIVOLIT!!!
Jag o hon åkte det stora Pariserhjulet som bara kostade 10 kr/pers.
Men efter några varv fick Fidde säga till att vi ville av.
Vi hade fått åka fler varv än dom som gick på efter oss.
Jag tyckte det blev lite väääääl länge efter en sisådär 5 varv...
Sen hoppade Hanna studsmatta - också jättelänge.
Efter 3,5 timmar körde vi hem och med oss hem hade vi:
* Gröna Foppatofflor till Fidde
* En påse kolor

Kommentarer

  • Josefine säger:

    Haha, ja då blev man kanske litta yr i bollen, eller inte....tur att det var ett stort hjul, hmmm

    Vi ska nog till Maria Magdalena på tisdag nästa vecka, ska ni med då. Är det fint väder kör vi och badar innan.

    Kram Jossan

    2009-07-14 | 10:41:28
    Bloggadress: http://ericeliasemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: