Mitt I Livet...

Mitt första dopp!!!

Kategori: Livet från hjärtat...




Nu har jag också badat i vår pool.
26 grader hade vi och det var så skönt att man kunde ligga i en stund.
Hanna simmade under vattnet och frågade om hon fick simma under mig.
Ha ha... skulle hon kunna simma under mig med magen så långt ner?
  
Men hon ville testa och jag la mig med ryggen uppåt.
Hon räknade till tre, sen dök hon och simmade under mig!!!
Det klarade hon galant och ville göra det fler gånger.
Sen ville hon att jag skulle vara "simlärare" och visa hur man simmar med benen.
Lite svårt att visa när man måste simma runt, runt, runt...

För övrigt har vi varit på Maxi och handlat lite.
Willys hade billigt "whiskeyvatten" så vi körde inom o köpte - 18 flaskor!!!
Det gäller att passa på om det är extrapris.
Vi fyllde på vår frys med lite kött som Fidde köpte på sitt jobb.
Det blev färs, en stek, spareribs, kassler och nåt annat gottit.

Dividers GraphicsDividers Graphics

I morgon kväll ska vi in till Tivoliparken och se TOMAS LEDIN!!!
Då blir det en fullpackad korg med god mat, fika och kaffe!!!
Måtte solen vara framme o hålla skenet uppe så man slipper ha paraply. 



Vi har satt upp våra sista två stolar till utemöblemanget så nu har vi 6 stolar.
Ändrade om lite där ute med.
Ja, jag skrev LITE! 
Det går inte ändra så mycket för vi har inte så många möbler där.
Blev sugen på att öppna de nya pusslen men vet inte vilket av dom.
Får väl bara ta ett i högen...

Fidde spelar tennis med Martin och   kollar på tv.
Förra gången dom spelade blev Martin helt upp över öronen - fast han förlorade.
Så vad hade han gjort dagen efter???
Jo han hade kört in till stan och köpt ett - TENNISRACKET!!!! 
Undrar om han köpte en vattenflaska där det stod MARTIN på med, ha ha ha...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: