Mitt I Livet...

Några ljus till skadar inte...

Kategori: Livet från hjärtat...

Jag tyckte att vår vägg i köket såg lite trist ut och gick ut i garaget och kollade runt efter nåt fint att sätta upp där ute. Hittade en smal tavla som spikades upp, och sen hittade jag en tavellist och idéerna sprudlade hit och dit vad jag kunde hitta på med den. Jag höll listen vid väggen och kom på att det kan nog bli fint med en 6-7 små glasljusstakar till värmeljus på den... Jag skruvade dit listen, gick ut i garaget igen för att leta fram alla ministakar, men hittade en bred glasljusstake med 6 "fickor" till värmeljus att ha istället. Undrade om den fick plats på listen och kollade. Taadaaaa!!!!! Den passade galant...
Jag förde in två stycken plastblommor i ändarna så själva blommorna hamnade precis i kanten.
Sen tände jag alla 6 ljusen och det blev verkligen mysigt med lite ljus inne i hörnan.
Ljus kan man inte ha för mycket av.
Eller jo...
Kanske.
Men inte jag!!!

Natti natti!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: