Mitt I Livet...

Nån som smyger på oss!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

Hanna låg och sov i sitt sovrum när jag o Fidde kollade på Prison Break.

Detta avsnittet var ganska nagelbitande och man ville inte missa nånting.

Efter 4 irriterande reklampauser tänkte jag gå o borsta mina tänder.

Skulle bara gå ut i köket och göra nåt (som jag dessvärre glömt nu)...

Precis när jag ska ta det första steget in i köket - ser jag en svart skugga röra på sig!!!!!
  

FAN vad rädd jag blev när jag först har varit på helspänn i tvprogrammet.
Jag sa ett chockat "oh" lite högt och Fidde frågade vad det var.
Min första tanke var att det kunde vara en skunk eller en grävling eftersom skuggan var så stor.
Men jag vågade inte tända lampan och kolla efter. 
Jag backade ut i hallen och stängde till dörren och med en liten, liten öppning sa jag till Fidde att han fick gå ut o kolla vad det var för nåt som var i köket. Jag kikade ut mot köket när han gick dit. Rätt som det var försvann skuggan in i vårt sovrum - med ett JAMANDE!!!!
Det var en KATTJÄVEL som smugit sig in genom vårt uterum!!!!!
Fy vad ful den var när vi såg den i lampskenet.
Riktigt spyful faktiskt.
(Säkerligen grannarnas rakt över oss) 
Fasen vad rädd jag var - det vill säga innan
som nu utbyttes till ett frenetiskt skratt av närmare eftertanke på min rädsla...

  

Kommentarer

  • Agneta säger:

    Hoppsan...inte bra... att se såna filmer när det är mörkt!!! Tur att det "bara" var en katt, det kunde ju ha varit en GREMLINGS!!!

    Kram/älskar er...

    2009-07-28 | 18:30:58
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: