Mitt I Livet...

Sista K-stadsdagen i stan för oss denna gången!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

Igår grillade vi hos mamma o pappa där det blev både korv, revben och fisk. Innan vi skulle köra in mamma o pappa till stan så ville mamma att jag skulle sminka henne. Jag hittade en parkering på McDonald´s och vi gick bort till Stora Torg där Lena, Josip o Micke väntade. Vi tjabbade läget en stund sen gick jag, Fidde o Hanna vidare till Tivolit. Hanna ville så gärna hoppa på studsmattan så hon köpte en biljett och fick studsa aslänge.
En gång om året äter jag en LANGOS och jag tycker det är såååå gott. Igår köpte jag en med creme fraiche, räkor och svart rom.  Jag trodde det skulle finnas skinka som alternativ men det fanns inte så Fidde ville inte smaka. Han kville ha en kebabrulle istället så vi gick in på Kebabcenter och beställde en. Undertiden satt det 4 killar, ganska fulla framför mig o Hanna vid ett annat bord och på en av dom såg ut som att det susade lite för mycket i kupan. 
  
Rätt som det är reser han sig upp, vinglar fram till en soptunna och ska spy i den, men missar så halva laddningen kommer utanför. Jag håller på att klökas själv av den äckliga stanken som spred sig där inne. Fan vad grisigt alltså...

Vi var hemma vid 23.30 och det tog inte lång tid förrän Hanna somnade...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: