Mitt I Livet...

Sömntutan...

Kategori: Livet från hjärtat...

Nu när jag skriver så är klockan 00.49 och jag känner inte mig trött så jag får väl slösa lite vaken tid här på datorn. Dagen började med att Fidde gick upp och väckte Hanna 10.30 då hon fortfarande sov djupt. Ibland frågar hon om vi kan gå upp o väcka henne för hon tycker det är mysigt när vi ligger o myser en stund i sängen. Hon brukar berätta en låååång historia om vad hon drömt om och det blir nog allt hon kommer på för tillfället.
Jag har börjat lägga ett av de nya pusslen vi köpte på barnloppisen, men känner att jag vågar inte sitta lika länge denna gången som jag gjorde innan med det andra pusslet. Mina fötter var lika "tjocka" som vaderna och jag kunde inte vinkla dom. De såg ut som värsta elefantfossingarna.
 
Mamma o pappa kom in en sväng på fika. Pappa hjälpte oss att sätta upp gardinstängerna som ramlat ner i sovrummet och vardagsrummet. Såg att vi behöver förstärka hållarna i vardagsrummet med för ena hållaren var på väg ut från väggen!!! Tur jag hann ta ner stången så den inte ramlar ner på grejorna i fönstret...
Annars har vi inte gjort mycket under dagen, tagit det lugnt, städat i garaget, kollat på tv, allmänt slappat.
Idag (för nu är det måndag) ska vi - om det blir bra väder åka till Kiviksmarknad, annars gör vi det på tisdag.

Usch vad det kliar på min kropp...
Fattar inte vad det kan vara för skit?
Såg att jag råkat klia hål på nåt ställe o det är inte så bra.
Hur ska man kunna låta bli att klia när det kliar som f a n???
Det dumma är att har jag väl börjat klia på ett ställe så nog fan fortsätter det på ett annat!!!
GRRRRR!!!!!
  

Kommentarer

  • Agneta säger:

    Ja det är verkligen avkoppling att läga pussel... Ska ha det i åtanke inför vintern... Ha en gó vecka kram älskar er.

    2009-07-13 | 19:44:08
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: