Mitt I Livet...

Dagen går fort ändå...

Kategori: Livet från hjärtat...

welcom2Ddiamond.gif

Herreje vad det regnade i natt och i morse!!!
Jag vaknade av att det hördes som små kulor som studsade på fönsterblecket.
Halv fem var klockan då jag var tvungen att gå upp o röra på mig.
Tyvärr har jag nog börjat få foglossning nu och det är inget vidare.
Har svårt att gå och ligga ner i samma ställning för länge.
Somnade igen men vaknade en timme senare.
Av samma jävla onda sak igen.
Bäckenfan...
Har jag en gång fött ut en sån stor bebbe som Hanna och dessutom fick foglossning redan i vecka 10, så borde mitt bäcken vara ganska uttänjt nu tycker jag...
Får väl se om jag hittar mitt bälte som håller ihop mig.

Hanna var sugen på att åka in till stan idag och kolla på BR.
Mamma o pappa åkte också in så vi träffades och gick i affären ihop.
Sen bjöd dom oss på lunchbuffé inne på KIMPO!!!
  roos.gif
Det var såå gott och så längesen vi var där.
Jag åt säkert ett 15-tal av de där supersmarriga grillade jätteräkorna.
Revbenen var så mjälla att köttet nästan ramlade av benet...
Det var lite pissigt att man inte fick kaffe efter maten.
Det gällde visst inte på lördagar...
  

Ikväll har vi inte gjort möet.
Jag har lagt lite pussel, det var väl ingen knall???
Hanna har kollat på film, det var väl ingen knall det heller???
Fidde kom med förslaget att vi skulle byta i våra sängar i morgon
- och DET var en knall!!!!!!
  

 i43757654_16287_2_www-animaatjes-nl.gif


Hanna blev hungrig och sa att hon ville göra biff och makaroner.
Så det fick hon göra med!!!
Här står hon och håller koll på 2 saker samtidigt...
Steker köttfärsbiffar och kokar mackisar!!!
Vår lilla hjälpreda i köket är hon allt!!!



i80478343_77165_www-animaatjes-nl.gif


Ikväll har vi kollat på en film och nu spelar Fidde lite X-box.
Tycker inte vi gjort så mycket och ändå har klockan tickat sig fram så fort.
Söndag i morgon...
Den dagen tar vi som den kommer.
Den också.


Roses are red violets are blue.

But a face like yours belongs to the zoo.

Don't feel bad, don't feel blue.

Frankenstein was ugly too!
 

Kommentarer

  • Agneta säger:

    Jajamensan... ytterligare en helg som bara fööööörsvann...Konstigt, tiden går alldeles för fort när man är ledig!

    Kram älskar er.

    2009-07-19 | 10:38:23
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se
  • Görel säger:

    Tur att Frankenstein finns..

    -Nu blev jag vid bättre mod...

    2009-07-19 | 11:03:28
    Bloggadress: http://lyckansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: