Mitt I Livet...

Måndag börjar veckan med!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

awelcomeelfjesglitter_www-animaatjes-nl.gif

Idag var det Fiddes första jobbedag efter hans 4 veckors långa och sköna semester.
Hans mobil ringde astidigt och jag tror det var mitt i natten.
Kändes det som iallafall.
05.35 vaknade jag till lite grann av musiken och det gjorde minsann dottern med.
Hon som brukar vakna runt 9 var klar vaken och ville ner till Fidde...
Men hon sa hejdå och sen la hon sig hos mig och så sov vi vidare till en mer rimlig tid.
Vi åt rostat bröd till frulle och det är så gott när man inte haft det på länge.
Hanna ville cykla en runda, men just när vi skulle gå ut började det regna!!!
Så vi spelade "Jakten På Diamanten" så länge och Hanna hade tur och vann...



Sen kom solen och då cyklade vi bort till Emmas plats för att se hennes sten.
Det var ett jättefint hjärta i svart sten där det stod:
"Vår älskade lilla ängel EMMA 22 Juli 2008"

  Names Myspace Graphics - 86

Vi gick en runda inne på kyrkogården för Hanna ville titta på de andra gravarna med.
Det är rätt fridsamt och på ett sätt ganska rogivande att gå omkring där inne.
Samtidigt är det så hemskt att se alla dessa gravplatserna med årtal -70 och in på -00...
De har inte fått upptäcka allt ännu som livet hade att ge...

Efteråt cyklade vi hem igen och jag fick lägga mig på sängen.
Jag hade så ont i höften men sen kändes det bra igen.
Vi cyklade en runda till och nu hade vi tagit kex och en hundleksak med oss.
Målet var hos Jossa!!!
Hanna undrade om hon kunde få leka med dom och då sa jag att då cyklar vi dit.
Eric o Elias blev glada när de såg oss.
Jossa hade skallebank efter migränet i morse så det kändes nog inte så skönt...
Barnen lekte hur fint som helst och syrran o jag pratade hur fint som helst, ha ha.
Leo och Torres fick en leksak som de egentligen skulle fått i julklapp, men som jag inte hittat förrän häromdagen...
Jaja... bättre sent än aldrig.

Nu ska jag snart sätta mig i söffan mä föderna uppåt.
Om knappt en timme är det ju PRISON BREAK o det missar jag inte.

fijnedag233_www-animaatjes-nl.gif

Kommentarer

  • Görel säger:

    Fidde ledig i FYRA veckor!!? Tja, det behövs om man nyss köpt hus! Tänkte nog titta bort till Tollarp efter min välbehövliga 16-dagars ledighet.. Då lär du blivit ÄNDÅ tyngre!! Kramizzz

    (sem 3-18 aug)

    2009-07-21 | 10:22:11
    Bloggadress: http://lyckansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: