Mitt I Livet...

Välkomna hem igen!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

Vi körde till Sturup i förmiddags för att hämta mamma o pappa.
De landade i tid och mamma stod i dörren och väntade på oss.
De var bruna och fräscha - men inte mycket till skillnad från oss!!!
Sån tur vi har haft med detta fina vädret när de har varit borta!!!
Nu skulle det tyvärr gå åt andra hållet, enligt tidningarna.
Men hur mycket kan man lita på dom???
Knappast.

När vi var hemma hos päronen tittade jag ut genom deras ena köksfönster.
VILKA FINA KÖRSBÄR!!!!!!!
Mamma o pappa blev asglada och gick med ut för att kolla in deras första odling.
De har alltid haft sån otur att fåglarna käkat upp dom.
Nu har de satt upp cd-skivor och blider på ugglor i träden som tydligen har hjälpt.
Vi fick med oss en STOR påse kyssebär och vi har mumsat på en del av dom.
Risken med att dom är så in i bombens goda, är att man lätt kan få magknip.

Kolla in de saftiga och härliga bären!!!



                  

Hanna kunde äntligen bada i vår pool idag men jag o Fidde bangade.
Lite väl kallt eftersom det började regna.
Men några bilder hann jag allt ta när hon doppar sig...



Ett... två... och...



TRE.....helt under ytan...!!!




Senare blev det en snabbis till stan för att kolla lite på tivolit.
Hanna ville åka Pariserhjulet och jag fick åka med henne.
Vi gick vidare mot stora torg och träffade Jossa o Elias.
De väntade på att få se EMD.
Såklart var det andra före och EMD var ju dragplåstret.
De spelade antagligen allra sist.
Men vi pallade inte stå kvar så länge så vi gick efter typ 30 min.


Nu har jag o Fidde kollat på PRISON BREAK!!!


Efter en lååååång o dryg väntan så har det äntligen fortsatt igen.
Men nu är det sbsolut sista avsnitten.
Det finns inga mer.
EVER.
Vad ska man längta till sen?
Får väl kolla på kanal 4 Fakta som annars är min favvis.
Den och Discovery...
5:an och 3:an går också an.

Nu väntar sängen...
Byebye!!!
Graphics 012.gif

Kommentarer

  • Görel säger:

    Pool är kul för barn. Själv tycker jag inte om pool....Man blir BLÖT! // Kramiz. Vilka BÄR!! Mums..

    2009-07-07 | 14:19:44
    Bloggadress: http://lyckansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: