Mitt I Livet...

Det som inte syns mer framkallar nåt annat...

Kategori: Livet från hjärtat...

När jag kollar ner så ser jag inte röken av mina anklar längre!!!
Det är helt rakt från smalbenet och ner...
Bara som en bil på en autobahn, helt rrrrrrrraakt....
Skulle ta på mig skorna innan idag  och tyckte att skorna blivit trånga.
Hrm... vad har hänt???
Gick in i duschen och började massera fötterna.
Men jag kände ingenting alls.
Bara obehaglig svullnad.
Mätte vristen i morse för jag skulle köpa stödstrumpor.
(Men glömde det.)
Iallafall hade jag måttet 24 cm runt vänster vrist.
På höger vrist mätte jag 25 cm.
Nu ikväll har jag 25 på höger och 26 på vänster...
Lite lustiga vrister!!!

Nu väntar Fidde med en film där uppe så nu ska jag upp och kolla.

Kramelikramis!!!

Kommentarer

  • görel säger:

    Från en som gick upp 58 kg på två kids..

    -Jag känner igen det!

    2009-06-27 | 12:24:35
    Bloggadress: http://lyckansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: