Mitt I Livet...

En tanke till Emma...

Kategori: Livet från hjärtat...

Lilla älskade Emma...



Idag skulle Du blivit 11 månader...
Tiden har gått så fort och tyvärr utan Dig...
Nu har vi flyttat til Din fina by där Din fantastiska familj bor...
Jag kan besöka Din jordbädd när jag vill och prata med Dig om vad jag tänker...
Varför ska livet vara så orättvist???
Varför fick inte Du leva och finnas här hos oss???
Vi som hade älskat Dig och varit såå otroligt glada över Dig...
Eric och Elias efterlängtade och fina lillasyster...
Jossa och Stefans efterlängtade och underbara dotter...
Min älskade och fantastiska systerdotter...
Jag saknar Dig otroligt mycket och fäller många tårar ska Du veta...
Jag gråter för Dig...
Jag kommer alltid, alltid att älska Dig...
Du är den finaste ängeln i himlen...
Någon dag vet jag att vi kommer ses igen...
Då ska jag berätta allt jag vet och allt Du vill veta...
Jag glömmer Dig aldrig...
Du kommer alltid finnas i mitt hjärta...

Kommentarer

  • Josefine säger:

    Vad fint du skriver till Emma....

    Hon är himlens vackraste ängel.

    Älskar er, Kram Jossan.

    2009-06-22 | 23:39:47

Kommentera inlägget här: