Mitt I Livet...

Fick ett samtal från barnmorskan...

Kategori: Nio månaders längtan

... och hon berättade att hon ringt till en läkare och frågat vad som kan hända om mina antikroppar ökar i mängd och om bebisen skulle få några som inte var så bra. För det första är det inte så vanligt att det skulle kunna hända nåt, men om nu risken att det ändå gör det så det som händer är att det samlas luft i tarmsystemet och runt hjärtat på bebisen.
Därför skulle jag ta prov var 4:e vecka för att kolla om antikropparna ökat.
Chansen att jag skulle fått fel påse med annan blodgrupp var minimal eftersom det är dom väldigt noga med.
Men det kunde vara så att det har bildats av sig själv undertiden jag fick blodtransfusion, eller under denna graviditeten.
Vilket av det gick tydligen inte att svara på...

  

Kommentarer

  • Maria säger:

    Håller alla tummar ja har o önskar av hela mitt hjärta att allt går bra denna ggr...Kramar o tanke

    2009-06-10 | 18:54:13
  • Helena säger:

    Hej



    Har du hört något mer om dina prover??

    2009-06-16 | 21:35:42

Kommentera inlägget här: