Mitt I Livet...

I full fart med att förbereda inför festen...

Kategori: Livet från hjärtat...

Dividers Graphics

Nu har vi gjort potatisgratäng, lagt fram allt till den smarriga salladen till det som ska grillas, plockat undan lite grejor som inte folk ska se när de kommer hit, ha ha.. Fidde o Hanna är på ICA och köper mer grädde och jordgubbar som inte räckte med det vi köpte igår. Vår elektriska diskare är snart klar med disken hör jag och det är så härligt att kunna göra annat undertiden... ja, som att sitta här och informera Er vad som händer här hemma!!! Typ.
Snart ska Hanna fortsätta spela Karlsson på taket när dom kommer hem så jag kan inte sitta här länge till.
Hoppas vädret blir bättre tills i eftermiddag och i kväll...

Ha en go lördag...

  

Kramis bananis!!!


Dividers Graphics








Kommentarer

  • görel säger:

    Oj Oj Ojdå! "ny" bebbe, ny bil, nytt hus och "fina pioner"!! Här händer det saker. Jag och sambon ska grilla på tu man hand ikväll innan jag kör till jubb 19.30.. Snyft! Have a nice party!

    2009-06-13 | 13:38:43
    Bloggadress: http://lyckansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: