Mitt I Livet...

Måndag...

Kategori: Livet från hjärtat...

Klockan 07 ringde min mobil och då var det dags att stiga upp och käka frulle.
Sen körde vi till mamma o pappa för dom skulle åka med oss till Sturup.
Vi fick lite fika innan vi körde vidare in mot Malmö och gick i olika affärer.
En runda på IKEA gjorde vi med och fyndade...
Denna gången fick jag mitt älskade jättestora ljus till att ha i uterummet.
En relativt billig runda jämfört med vad det brukar bli efter man suttit o letat på internet...
Hanna blev superglad när vi letade upp ANDY`S och tillbringade nån timme där innan vi körde hem igen.

I morgon ska vi köra till Kronoskogen med syrran o familj om det är varmt o soligt.
Nu ska jag kolla på tv och sitta och mysa i soffan med mannen o dottern innan hon ska lägga sig.

Ha det så gott och bränn inte Er i solen...

Kommentarer

  • görel säger:

    Jag har väldigt lätt för att vara läänge i solen..

    -Jag älskar med mitt liv; som mamma till utflugna barn och sambo!!!!

    2009-06-23 | 20:23:46
    Bloggadress: http://lyckansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: