Mitt I Livet...

Midsommarafton!!!!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

Dividers Graphics

Idag är det midsommarafton och jag behöver inte plocka 7 sorters olika blommor på nån äng och drömma om min drömprins, för honom fann jag för längesen på Kristianstadspizzerian då det säkert vimlade av både hjärtan och blommor i hans hjärna när han såg mig, ha ha!!!
Jag är en person som gillar att plocka fram saker, kläder och tillbehör i god tid och ha så även gjort inför dagen idag.
Så nu vet jag vad jag ska på mig när vi tillbringar högtidsdagen hos älskade föräldrarna i Rinkaby.
Det blir vita linnebyxor, en vattenmelonfärgad (liknar faktiskt det) tunika och en vit kofta...
Hanna ska ha en grå klänning med Hello Kitty på, vita tunna strumpbyxor och en kort rosa kofta.
Fidde vet jag inte än men jag hängde fram en brunbeige t-shirt och en turkos skjorta så vi får se om det går bra...

Vad äter jag på denna dag då eftersom jag
kan bara inte med ansjovis och sånt salt...?
Finns det framme så äter jag:
Potatis
Löksill
Ägg
Gräslök
Gräddfil
Köttbullar
Sen idag skulle mamma göra Tacopaj till barnen och
Fidde för han äter inte nån sorts fisk över huvudtaget.
Men pajen ska jag också smaka...

Senare blir det jordgubbar med grädde eller vaniljvisp eller också glass...
Mumsigt i maggen...

Ha nu en fortsatt trevlig Midsommarafton mina vänner och drick inte för möet av det starka vattnet, hihi.

Dividers Graphics

Kommentarer

  • Maria säger:

    Hoppas ni får en trevlig midsommar..Kram

    2009-06-19 | 12:11:45
  • Agneta säger:

    Ja det blev ju en trevlig dag... fast lite synd var det att vi inte kunde sitta ute!!! Hoppas att det blir bättre väder idag på "den andra festen"!!! kram/älskar er... förresten, vilken tur att du var på Kristianstadspizzerian just den kvällen!!!

    2009-06-20 | 05:50:28
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: