Mitt I Livet...

På lördag blir det fest!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

Nu blir säkert en del av mina läsare glada för vår INFLYTTNINGSFEST som blir på lördag klockan 15!!!!!

Saturday Glitter Graphics

Det blir en enkel men en trevlig fest som 330.gif TACK FÖR ALL HJÄLP 330.gif - med möbelflytt, tapetsering,
trädgårdsförfining
och allt annat som jag för tillfället inte kan komma på...
Nu ska det planeras vad vi ska bjussa på.
Mamma o pappa ska sova över här för första gången och det kan ju vara kul för dom att för deras
första gång inte behöva oroa och tänka på att dom har ett påbörjat projekt som de måste avsluta...
Så de kan bara njuta - var de än kommer!!!

Idag har vi varit och kollat på en större tv till spelrummet till ovanvåningen, till de som kommer hit och vill spela lite tvspel. Har bestämt oss för en 40" eller 42" men den kan vi inte hänga på väggen eftersom det är en snedvägg.120.gif

Eller så får vi ha en säng där uppe så man kan ligga ner o spela... ha ha ha...
  


Kollade på en skitsnygg svart skinngrupp (två skinnfåtöljer som satt ihop) där man på sidan trycker på en knapp och så fälls det ut benstöd. Det var såååååå jäkla nice att sitta i dom så vi sa en sån grupp hade inte varit helt fel i spelrummet!!!

Herregud vad man blev förälskad i alla de nyare prylarna man skulle vilja byta ut.
Jag fastnade direkt för en kyl och en frys med 330.gif SVART front!!! 330.gif
Så himla häftigt istället för den gamla urtråkiga vita.

Många drömmar i många affärer får förbli en himla massa många ouppfyllda drömmar ett tag framöver....
 
 
Idag skruvade jag upp alla beslag till gardinstängerna i vardagsrummet och i köket.
Vilken stor skillnad det blev med "bara" lite tyg runt fönsterna!!!!
Det var en märkbar kontrast med vita väggar och svarta panelgardiner i vr, och det blev riktigt snyggt enligt mig själv.
Mannen säger inte så mycket om varken nyuppsatta gardiner eller om jag dammsugit, torkat golven, tvättat, hängt tvätt, lagat extra god middag, diskat (behöver jag visserligen inte göra här med en lovely diskmaskin, he he), plockat undan slängda kläder som ligger precis överallt, gjort fint i trädgården, m.m...
Men det tillhör väl att de tycker att det är kvinnans uppgift att "hålla rent o snyggt i ett boende".
Det är bara det att det hade varit FAN SÅ MYCKET TREVLIGARE om man hade hört ett "- Vad fint du har gjort... eller "-Vad gott det luktar"... eller typ sånt där annat fjantigt trams som egentligen inte är det, men som vi kvinns gärna vill höra då och då...eller lite oftare än då och då... ja ni vet!!!

Nu börjar det bli tröttsamt för tittgluggarna så jag ska in o lägga mig.
Ska jobba i morgon kl 13.
Skönt för Hanna med sovmorgon i morgon med.
Hon vaknade inte förrän kl 09.30 i morse!!!
Så länge har hon inte sovit nångång jag kommer ihu... 

Sov gott!!!!!!!!

Glitter Notes

Kommentarer

  • Maria säger:

    Jätteskoj me fest:)) Ja o Pa kommer gärna:)Kanske S oxå..Hoppas ni har vädrets makter på er sida på lör...Tur ni har ett super fint uterum o va i...Kram

    2009-06-08 | 07:45:03
  • Josefine säger:

    Kan faktiskt känna att det är rent för jävligt att mamma och pappa inte har velat sova över hos oss alla dom åren vi har bott här och alla de gånger vi har frågat dom....ni har bott i Tollarp i knappt 2 veckor och dom ska redan sova över....Eric blev jävligt ledsen över det....han vet var orättvisa är. Han sa meddetsamma efter jag pratat med mamma igår: Blev du ledsen nu mamma? Ja sa jag. Då ska inte vi sova hos mormor på fredag....

    Tycker faktiskt inte att det är kul....tyvärr.

    Kram

    2009-06-08 | 08:40:47

Kommentera inlägget här: